FAQ

FAQ

DOPASOWANIE MODELU

Większość naszych modeli ma uniwersalny rozmiar (np. regulowany na sznurku, jednak zalecamy kontakt z nami przed dokonaniem zakupu w celu dopasowania obwodu). Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek dodatkowej pomocy, chętnie pomożemy dobrać odpowiedni model – skontaktuj się z nami pisząc e-mail.

METODY PŁATNOŚCI

Dokonując zakupów w sklepie internetowym możesz skorzystać z przelewu tradycyjnego. Możesz również skontaktować się z nami za pomocą e-maila info@helmade.pl bądź portali Facebook i Instagram. Wtedy podamy instrukcję z danymi do przelewu. Na przelew poczekamy do 3 dni roboczych.

CZAS REALIZACJI

Większość zamówień realizujemy niezwłocznie. Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Działamy w duchu „slow fashion”, a termin realizacji uzależniony jest nie tylko od zapasów naszych magazynów. Każdą biżuterię tworzymy ręcznie, dlatego przed zakupem prosimy o mailowy kontakt w celu dopasowania rozmiaru wybranego modelu i potwierdzenia daty jego wysyłki.

POLITYKA ZWROTÓW

Zgodnie z dyrektywą unijną klient ma 14 dni na zwrot towaru od dnia odebrania paczki. Aby poprawnie dokonać zwrotu skontaktuj się z nami. Jeśli zamówiony towar lub paczka zostały uszkodzone podczas transportu zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji.

Wszystkie elementy z których powstają nasze modele są naturalnego pochodzenia. Dlatego np. korale mogą zmatowieć, sznurki zerwać się, a lawa wytrzeć.

Niestety mechaniczne zarysowania, ingerencja w elementy nie są objęte gwarancją.
PH potu użytkownika również ma wpływ na niektóre elementy, a deformacje i przebarwienia powstałe wskutek działania tego czynnika również nie są objęte gwarancją.

Prawo odstąpienia od umowy/zamówienia nie przysługuje w odniesieniu do produktów, które są rzeczami nieprefabrykowanymi, wyprodukowanymi według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Sprzedawca może z własnej woli zaproponować poprawę produktu.

Po zauważeniu wad produktowych a przed rozpoczęciem użytkowania prosimy zgłosić się do nas i nie podejmować prób samodzielnego usunięcia wady. Elementy stworzone są z naturalnych półproduktów i mogą ulec wyszczerbieniu, skruszeniu, przetarciu itp.