FAQ – Jak dbać o swoją biżuterię

Pamiętaj:

  • Mechaniczne zarysowania i przetarcia elementów nie są objęte gwarancją.
  • Ingerencja mechaniczna (jak rozszerzanie, wyginanie modeli itp.) nie podlega gwarancji.
  • PH potu użytkownika ma wpływ na niektóre elementy biżuterii – deformacje i przebarwienia powstałe wskutek działania tego czynnika nie są objęte gwarancją.
  • Po zauważeniu wad produktowych a przed rozpoczęciem użytkowania należy zgłosić ten fakt i nie podejmować prób samodzielnego usunięcia wady.
  • Elementy stworzone są z naturalnych półproduktów i mogą ulec wyszczerbieniu, skruszeniu, przetarciu itp.

USŁUGA NAPRAWY

Jeżeli twoja bizuteria uległa uszkodzeniu, które nie kwalifikuje się do zgłoszenia reklamacyjnego możesz skorzystać naszej z usług naprawy serwisowej.

Aby zgłosić przedmiot do naprawy serwisowej, należy skontaktować się w celu indywidualnej wyceny pod adresem kontakt@pichconko.pl.

W zgłoszeniu e-mailowym należy uwzględnić – model, opis uszkodzenia oraz dołączyć zdjęcie.